Friday, May 27, 2011

it gonna be a meaningful holidays =)

我读书读了这样多年,第一次放假这么开心

咳,第一次呀
想到可以不用去学校我比谁都还开心~lol
再加上和我一gang的朋友都不在,有时候还蛮寂寞的。。。
魏荣玲,虽然你每次kacau我,可是少了你真的很寂寞~
还有老婷,老忆~~~~~~~

咳,我就习惯不下来~~~!!

我告诉婉柔,我很痛苦因为以前我上课的时候是讲话non-stop的~甚至还被老师点过名
他也有同感~哈
可是现在,太沉默了~
不管怎样,既然选择了中六,我就会尽力去做好
我也会很尽力在跟新同学相处着~因为他们看起来都很好^^
尤其是我隔壁的,跟我一起补两年的高数,我却不知道他叫什么名~
不过现在知道了,不会忘了~
跟他坐很好,至少我不会没有做功课,因为他很勤劳,看到他就会激发到我~

所以,放假要找一些事来做~不然我会闷死了
今天就报名了一个五天四夜的camp,关于保护环境的,很多户外活动~but i like~~
然后就是回去工作赚多一点钱!!!!加油!!

2 comments:

Kai_3-6-1993 said...

Haha~ Is like tat d, at 1st, u sure miss ur buddies a lot, not adapt to a class or skul without ur frenz, but after some busy weeks or months, u will make new frenz however tat doesn't mean u will forgot ur buddies, sometime still will miss them & contact them d~ XD how long was ur holiday? u sure reali enjoy outdoor activities, can judge by lookin the past photos, most of them all outdoor activities. Sry, for the long comment, haha~ Jiayou to u too~

PEI8109 said...

yalor...i also think like tat.....
i really miss them very much...............
erm, haha
i appreciate ur comment very much=)
thanks ya